Nog 3 daagjes! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Sabine Staal - WaarBenJij.nu Nog 3 daagjes! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Sabine Staal - WaarBenJij.nu

Nog 3 daagjes!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

05 Augustus 2013 | Nederland, Bodegraven

Hoi!

Nog even een klein verslagje uit Nederland! Zoals al in de titel staat vertrek ik over 3 dagen naar Amerika. In de afgelopen maand ben ik nog even heerlijk op vakantie geweest en heb ik een afscheidsfeestje gehad. Ik heb op deze dag heel veel mensen nog even kunnen zien, dus dat was wel heel leuk.

De afgelopen dagen ben ik toch wel heel veel bezig met het vertrek. Nog even afspreken met wat vriendinnen, koffer inpakken en natuurlijk de laatste dingetjes regelen. Ook heb ik al van heel wat mensen afscheid moeten nemen en dat is toch ook wel raar. Soms besef ik nog niet helemaal dat ik straks toch echt 10 maanden weg ben. Ik vind het ondertussen wel heel spannend worden, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in!

De komende dagen zal ik alleen nog maar meer afscheid moeten nemen, maar het ergste afscheid komt natuurlijk aankomende donderdag op het vliegveld. Ik zal om 7.15 vertrekken naar Londen samen met 3 andere Nederlanders en vanaf daar vlieg ik om 11.25 weer door naar New York. Om 13.55 komen we aan in New York en van wat ik heb gelezen gaan we daar een hele leuke week tegemoet.
15 augustus zal ik om 9.55 doorvliegen naar Dallas. In Dallas zal ik nog één keer moeten overstappen om door te vliegen naar Alexandria. Daar staat als het goed is mijn gastgezin te wachten.

Mijn volgende blog zal zijn als ik in Amerika zit. Ik heb geen idee wanneer ik hier tijd voor heb, maar jullie zien vanzelf wel weer een blog verschijnen!

Heel veel liefs,
Sabine

  • 05 Augustus 2013 - 15:53

    Marjolein (zus Van Lisette):

    Lieve Sabine,

    Een hele fijne reis en tijd in de USA toegewenst! Geniet van elk moment want volgens Lisette vliegt de tijd voorbij ;-) Ik kijk uit naar je Amerikaanse blogs!

    Liefs,
    Marjolein

  • 05 Augustus 2013 - 16:11

    Inge:

    Lieve Sabine, Ik wens je een hele fijne tijd in Amerika!! Geniet van alles wat je meemaakt. Het zal niet altijd even makkelijk zijn maar je moet er zelf wat van maken.
    Ik heb er vertrouwen in dat het je gaat lukken en dat je een supertijd zal hebben. Ook ik kijk uit naar al je blogs.
    Dag lieve meid, tot over 10 maanden. En je weet....je bent hier altijd van harte welkom!

    Dikke knuffel, Inge Branger.

  • 06 Augustus 2013 - 08:50

    Jan En Sandra:

    Lieve Sabine,
    Overmorgen gaan we afscheid van je nemen!! Dat zal even moeilijk worden, maar volgens mij ga je een ontzettende leuke tijd tegemoet in New York en Pineville! Een hele goede reis.
    Wij kijken uit naar je blogs. Dag lieverd.
    Heel veel liefs en kusjes van Papa en Mama

  • 07 Augustus 2013 - 19:44

    Nico En Mary:

    Lieve Sabine,
    Wij wensen jou heel veel plezier en succes toe in Amerika. Geniet ervan. Heel knap van je dat je dit gaat ondernemen.
    Kus van ons uit Epe.

  • 08 Augustus 2013 - 05:27

    Karin:

    Sabje! Het is zo ver.. Nu sta je op schiphol en nu begin ik me pas echt te beseffen dat ik je 1,5uur geleden voorlopig voor het laatst heb gezien.. Ik zou je nog graag een mega knuffel willen geven.

    Geniet ervan meid!! Xx

  • 08 Augustus 2013 - 07:49

    Joke:

    Sabine wij wensen jou
    Heel veel geluk en hoop dat ook te horen
    We zullen ook wat in het geintje zetten
    Zo dat de familie op de hoogte blijft.
    Een goede reis
    Groeten ome Jan en tante joke Bussum

  • 08 Augustus 2013 - 19:30

    Irma:

    Lieve Sabine,

    Eindelijk is het dan zover... Je bent nu onderweg en bijna in New York!
    Een fantastische tijd voor je in America...ik kijk uit naar je blogs....leuk!!
    Veel plezier en succes voor je,
    Liefs Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bodegraven

High School Year

Een jaar het Amerikaanse schoolleven ervaren!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Time flies..

06 Maart 2014

DISNEYWORLD!

14 Januari 2014

Thanksgiving, Christmas & more

15 November 2013

Long time no see

11 September 2013

American life so far!
Sabine

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 12098

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 30 November -0001

High School Year

Landen bezocht: