Geaccepteeeerd! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Sabine Staal - WaarBenJij.nu Geaccepteeeerd! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Sabine Staal - WaarBenJij.nu

Geaccepteeeerd!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

29 November 2012 | Nederland, Bodegraven

Hoi!

Even een kleine update. Vandaag heb ik dan eindelijk het mailtje gehad waar ik twee maanden op het gewacht. Mijn plaatsingsorganisatie in Amerika heeft me geaccepteerd. Dit betekent dat ik officieel mee mag doen aan het programma High School.

Zij gaan nu op zoek naar een gastgezin voor mij waar ik 10 maanden terecht kan. Het kan behoorlijk lang duren voordat ik hier iets over hoor, dus een volgende blog kan ook nog even op zich laten wachten.

Hopelijk kan ik snel meer zeggen over waar ik terecht kom volgend jaar!

Liefs,
Sabine

  • 29 November 2012 - 17:29

    Karin:

    Joehoeee!:D
    Maar best logisch dat ze jou accepteren :) en anders was ik er wel even achteraan gegaan :)

    Ben blij voor je sabbieee! xxxxx.

  • 29 November 2012 - 17:41

    Lisanne:

    Jeeeeey, echt supergaaf! :)
    En nu is het wachten op een gastgezin, maar ik denk dat ze om je moeten vechten in Amerika, want elk Amerikaans gezin wil jou wel in huis! :D
    xxxxxx. <3

  • 29 November 2012 - 17:48

    Sandra Staal:

    Spannend! Ik ben blij voor je.
    Ik ben heel benieuwd waar in Amerika en bij wie je terechtkomt.
    Liefs, Mama

  • 29 November 2012 - 17:53

    Kim :

    Jaaaa, wat een goed bericht!

    Ik ben zo benieuwd waar je geplaatst wordt, maar jijzelf waarschijnlijk ook haha.
    Nu begint het lange wachten..
    Gelukkig ben je een super leuk meisje en willen ze jou inderdaad overal hebben (:
    XXX


  • 29 November 2012 - 18:09

    Martine:

    Gefeliciteerd meid! :) Ben echt blij voor je dat je na het lange wachten goed bericht hebt!
    Ben heel erg benieuwd waar je geplaatst wordt en hoop dat je net zo'n topjaar tegemoet gaat als Lisette!

    Xxxxxxxx.<3

  • 29 November 2012 - 18:50

    Marjolein:

    Jippie!!! En nu maar weer verder wachten.... Hopelijk krijg je net zo'n leuk gastgezin als Lisette!!

    Groetjes,
    Marjolein

  • 29 November 2012 - 19:05

    Joëlle:

    Sabientjee!
    Supersuper gefeliciteeeeerd! Ik ben echt super blij voor je! Heerlijk dat je nu weer een stapje dichterbij bent! Ik ga je alleen wel heel erg missen. <3
    Loveyouuuu! Xxxxxx. Jootje

  • 29 November 2012 - 19:25

    Marianne :

    Ik vang je moeder wel op hoor als ze je erg gaat missen!!!!! gefeliciteerd je bent geaccepteerd. Stap 2 is gezet. De eerste stap is het daadwerkelijk beslissen dat je gaat en dit is dan stap 2!

  • 29 November 2012 - 22:10

    Lisette:

    Lieve meid ik ben zo blij voor je! Ookal begint het echte lange, zenuwslopende wachten nu pas, toch ben je weer een stapje dichterbij! Ik hoop heel hard dat er een geweldig gastgezin voor je gevonden gaat worden, en dat je een jaar om nooit meer te vergeten tegemoet gaat!
    Ik zal iedereen hier een beetje gaan voorbereiden op de komst van een enorm gekke Nederlander haha ;)


    Hele dikke kus en knuffel, ik hou van je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bodegraven

High School Year

Een jaar het Amerikaanse schoolleven ervaren!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2014

Time flies..

06 Maart 2014

DISNEYWORLD!

14 Januari 2014

Thanksgiving, Christmas & more

15 November 2013

Long time no see

11 September 2013

American life so far!
Sabine

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 12086

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 30 November -0001

High School Year

Landen bezocht: